Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

todo.lt | Apgavystė internetinėje parduotuvėje todo.lt |

2020-01-26 dieną internetinėje parduotuvėje todo.lt užsisakiau mobilųjį telefoną Samsung Galaxy s10e. Sumokėjau pinigus,bet prekės taip ir negavau. Į skambučius tel: +370 68121137 neatsakė, į el. laiškus atsakymo nėra. Galiausiai sustabdyta internetinės parduotuvės veikla. Prekės taip ir negavau. Praradau 472.98eur

Laba diena,

informuojame, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 punkto nuostatomis, Jūs turėtumėte užpildyti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – Tarnyba) pateikti prašymą. Pateikiant prašymą privalote pridėti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 punkte nurodytus dokumentus (apmokėjimo dokumento kopiją, turimą užsakymo informaciją, kreipimąsi į pardavėją, susirašinėjimą ir kt. turimą informaciją, susijusią su kilusiu ginču). Tarnyba, gavusi Jūsų prašymą ir pateiktus papildomus dokumentus, išnagrinės Jūsų prašymą Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatyta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo būdą bei prašymo formą, kurią turite užpildyti, rasite Tarnybos tinklapyje esančioje skiltyje „Kaip pateikti prašymą“ http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html .