Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Sakalo grupė, MB | Dėl negautos prekės |

Iš internetinės parduotuvės todo.lt pirkau mobilųjį telefoną Xiaomi Mi A3 128 GB Grey už 182,00 Eur. Prekės negavau, kreipiausi ir telefonu, ir per jų tinklapį (jau nebeveikiantį), buvo žadama prekę pristatyti, bet nepristatė. Užsakymą pateikiau ir pinigus pervedžiau 2020 m. sausio 14 d. Kiek žinau, ir daugiau žmonių liko apgautų.


Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt