Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Factcool | Factcool pažadai |

Vienos siuntos « pristatysim iki švenčių» laukiu mėnesį, na,galvoju
tą negavimą dukrai kompesuosiu kitu pirkiniu, gaunu sąskaitą,
apsidžiaugiau,gal bent čia viskas gerai...aha...tik ne su ta kontora.Po
sąskaitos iš kart  gaunu pranešimą, kad prekės jau neturi.


 Dar vienas pastebėjimas, kad Slov. sandėliuose visi labai skuba ir
labai dirba, bet mūsų LT factcool’ai jų negali net patrukdyti dėl jų
nevykdomų pažadų ir įsipareigojimų LT klientui...maždaug ponas atsiųs-
atsiųs, ne- tai-ne, negalima nieko padaryti, tik laukti. Kaip galima
sudaryti su įmone kažkokias prekybines sutartis, jei ta įmonė tik
apgaudinėja.
Ir tikrai,jei prisiimat įsipareigojimų, kurie nerealūs JJūsų situacijai, kam kvailinate pirkėją? Dėl nepasotinamo godumo? bet aš nenoriu nepelnytai tapti melage, nepadovanojusi mylymiesiems dovanų po eglute.Primenu, kad prie kai kurių siuntos prekių buvo prierašas (per 24 h).., kitos iki švenčių. Jau  ir jos praėjo....


 


 Tai kur kreiptis, į Europos žmogaus teises, jei nurodytu telefono nr.atsiliepianti mergina nieko pasakyti negali, sako,kad net neturi kur rašyti ir teirautis....keista.Tai labai įdomu, kokius įsipareigojimus prisiima įmonė ,parduodanti "pažadus" Aš tikrai prašysiu atlyginti man už tai,kad nuvylaiu žmones,kurie tuos dauktus, tikint pažadais Factcool "pristatysime iki švenčių'- jų negavo, jau nebeįtikėtina, kad kažkada gaus.


Aš labai nusivylusi, nes dar 2019-12-12 užsakytos prekės tiek
negaunu iki 2020-01-14 ir  niekas nesivargina nieko man pranešti
(išskyrus tuos atvejus, kai apsiliepia mergina,kuri nieko nežino….


 


 Vitalija Ašurakienė

Laba diena,

informuojame, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 punkto nuostatomis, dėl Jūsų nurodytos situacijos turite užpildyti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – Tarnyba) pateikti prašymą. Pateikiant prašymą privalote pridėti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 punkte nurodytus dokumentus (apmokėjimo dokumento kopiją, turimą užsakymo informaciją, kreipimąsi į pardavėją, susirašinėjimą ir kt. turimą informaciją, susijusią su kilusiu ginču). Tarnyba, gavusi Jūsų prašymą ir pateiktus papildomus dokumentus, išnagrinės Jūsų prašymą Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatyta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo būdą bei prašymo formą, kurią turite užpildyti, rasite Tarnybos tinklapyje esančioje skiltyje „Kaip pateikti prašymą“ http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html .