Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MAXIMA LT, UAB | Skundas |

   Laba diena. Kreipiuosi neapsikentusi "Maxima" įžūlumo.
   2020.01.06 d. buvau Druskininkų miesto centrinėje Maksimoje (M.K. Čiurlionio g. 99) apsipirkti. Pasiėmiau 4 dėžutes (po 10 vnt.) rudu lukštu kiaušinių, kurių kaina nurodyta 0,89 10vnt/dėž., tačiau atėjus į savitarnos kasas ir pradėjus skenuoti paaiškėjo, kad kiaušiniai kainuoja 0,99 10vnt/dėž.
  Pasikvietėm parduotuvės darbuotoją. Paklausus, kodėl prie kiaušinių dėžių pritvirtinta viena kaina, o nuskenavus - kita, atsakė, todėl jog neperbraukiau savo nuolaidų kortele. Mano nuolaidų kortelę perbraukė pati darbuotoja, bet kaina nepasikeitė. Tada pasakė, kad reik atidžiau žiūrėti prekių kodus. 
  Kad mūsų atidumas niekuo dėtas, siunčiu įrodymus. Prisegu iš kart po apsipirkimo darytas foto.
  Beja, šioje Maksimoje taip elgiamasi nuolat, man šis kartas jau penktas. Buvo su "Laimos"šokoladu, "Viči" didžiosiomis krevetėmis, saldainiais, sūriu. Parduotuvės darbuotojų paaiškinimai kas kart besikartojantys, blogai pažiūrėjai, kažkas sumaišė, kažkas sukeitė, nueik į informaciją grąžins pinigus, ne mano reikalas t.t ir pan. Bet kiek tai gali trukti? Kiek pajamų neapskaito ir mokesčių nesumoka tik viena parduotuvė per dieną, o juk jų yra...?
  Prašau užsiimkite akiplėšom vagimis. Vadint verslininkais ir verslu, liežuvis neapsiverčia.

MAXIMA LT, UAB pateiktas atsakymas.

Bendrovės vardu apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Norime ją išnagrinėti, todėl prašom pateikti pirkimo kvitą bei paminėtas nuotraukas, kad galėtumėm identifikuoti konkrečią prekę bei situaciją.