Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Tele-2 | Garantinio telefono nepasalintas gedimas |

Isigijau telefona 2017.01.28 praejus metams ir septyniems menesiams atsirado gedimas ,kuris neleidzia naudotis mesendzeriu ,viber.Pradejus pokalbi ,panaudojus minetas programas issijungia telefonas visiskai be galimybes ijungti.Po kurio laiko vel isijungia .Negaliu nemokamai bendrauti su dukra gyvenancia Londone.Iki rugpiucio men.problemu nebuvo.Meistrai neranda gedimo.Tele2 salonas siulo nesinaudoti siom programom arba pirkti biznio klases telefona.Noreciau nutraukti surarti ir susigrazinti nuostolius.prasau jusu pagalbos,telefona buvai atidavusi taisymui keturis kartus,bet niekas nepasikeite.Su pagarba.Elena